Пятница, 10.05.2024, 07:27Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход

» Меню сайта

» Форма входа

» Категории раздела
Мои статьи [45]

» Поиск

Главная » Статьи » Мои статьи

ЗВІТ ПРО АВАРІЮ НА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ.
ЗВІТ ПРО АВАРІЮ НА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ.

Спочатку розкажу про законодавство в сфері електроенергетики. У кожного з Вас є робочий проект зовнішнього електропостачання житлового будинку, де в п.2 Технічних умов зазначена 3 категорія електропостачання. Чому 3 категорія, бо вона визначена в ТУ від ПАТ «Київобленерго» при включенні електромережі. 3 категорія передбачає можливість відключення електроенергії до 2-х діб . У нас світла не було 37 годин. З яких я працював над включенням 22 години.

У м. Бровари наприкінці минулого року в будинках із 2 категорією електропостачання, через віялові відключення електроенергії не було набагато більше годин, ніж у нас під час аварії.

Формально , по закону, коли після відкриття РП-41 з’ясувалося, що мережі ВК «Яблуневий сад» не пошкоджені, а пошкоджений кабель, що підходить до РП , який належить міській владі, я не повинен був щось робити для усунення пошкодження, а тільки відповідати на сотні телефонних дзвінків членів кооперативу. Тоді світло можливо і включили б у понеділок, але б усі «дзвонарі» були б проінформовані про аварію, доки у мене не сів телефон.

Ви таку ціль переслідували ,«дзвонарі» ? Чекаю ваших відповідей у коментарях до статті. Ви дорослі люди, невже не розумієте, що коли мені 150 чоловік протягом дня передзвонять, а дехто по декілька раз, то мій телефон просто розрядиться. Мені телефон потрібен для оперативного вирішення численних питань для якнайшвидшого усунення пошкодження, що було дуже складно робити через численні дзвінки. Нажаль , я дуже пізно здогадався поставити телефон на беззвучний режим, але цим трохи врятував його.

Невже Ви думаєте що подзвоните до мене , скажете що у Вас труби холодні , і від цього швидше з’явиться електроенергія ? У середу я прийняв більше 100 непотрібних для швидкого підключення електроенергії дзвінків, і потратив більше 2 годин на це часу, і ще мабуть стільки не прийняв. Якби ми на 2 години раніше у середу знайшли пошкодження, то можна було почати у середу розриття пошкодження, і якби повезло, то вночі подали б електроенергію.

Шукаючи пошкодження, я ходив поруч з електриком по трасі, у ботинках поколіна в снігу, він прослуховував кабель, а я рахував кроки, тримаючи в рухах телефон і відбиваючи вхідні дзвінки. Хто може ходити по снігу, рахувати кроки і заразом відповідати на телефонні дзвінки, нехай мені покаже це ?

Щоб надалі не допустити подібного , на найближчому правлінні , за кожним членом правління буде закріплене КТП, їх телефони будуть розміщенні на сайті і телефонуватимете в подібних ситуаціях їм. Відповідати на дзвінки я буду тільки членам правління і забудовникам із свого КТП.

Тепер про саму аварію. Відключення електроенергії трапилось в середу в 5 год. 45 хв. Через декілька хвилин мене розбудили телефонним дзвінком члени кооперативу з повідомленням про це. Відразу я зателефонував диспечеру у Броварський РП ПАТ «Київобленерго», де він повідомив , що відключення трапилось через замикання електропроводки, на моє прохання щоб включили електромережу, він сказав , що у них ключів від РП-41 немає і попросив , щоб до них з’явився наш енергетик.

Я зателефонував нашому електрику , який веде наш проект, робив кожному індивідуальні проекти, Рожанському А.Л., він на дзвінок не відповів. Потім іншому електрику, який також залишився без світла, О. Батуревичу, який також не відповів на дзвінок, але через декілька хвилин передзвонив мені. Він повідомив, що реально вирішувати цю проблему можна з 8 год. ранку, коли люди вийдуть на роботу, а до того часу порадив об’їхати РП і КТП на предмет пошкодження.

Я розбудив члена кооперативу А.Корнєва і з ним спочатку перевірили цілісність РП а потім почали відкривати КТП і перевіряти їх цілісність. Із 7 год. ранку , коли попрокидались люди, мені телефонував Батуревич О., що питання почало розв’язуватись, і постало питання ключів від РП-41.

О 8 год. ранку я був у відділі капітального будівництва Броварської міської ради (далі –ВКБ) , і о 8 год.10 хв. у мене були ключі від РП-41 і лист на Броварський РП ПАТ «Київобленерго» з проханням розпломбувати та підключити РП. Відразу поїхав до начальника Броварського РП Сливи Ю.М., підписав цей лист, заніс його диспетчеру, і з електриками від Батуревича О. поїхали до РП-41.

В РП-41 було встановлено, що мережа ВК «Яблуневий сад» ціла, а пошкоджений кабель від підстанції «Алюмінієва» до РП, довжина якого 4,2 км, і належить він як і РП – ВКБ. Якби в РП-41 була підключена друга лінія живлення, то за декілька хвилин у нас би з’явилось світло, а цей кабель ремонтувався.

Для підключення другої лінії в РП та доведення його потужності до 5 МВт, ВКБ вже отримані в ПАТ «Київобленерго» технічні умови, тепер потрібно розробити , погодити та виконати проект підключення. У ВКБ мені говорили,що є інвестор під це. Надіюсь в цьому році це буде зроблено ?

Резервне живлення ми могли мати ще в 2013 році, під час демонтажу лінії 10 кВ по вул. П.Чубинського, коли по першому проекту демонтажу, на якому наполягав тоді начальник Броварського РП Карпенко І.О., лінія що демонтується , отримала б резервне живлення від нашої лінії, а ми отримали б від продовження цієї лінії також резервне живлення з підстанції «Княжичі».

Але, нажаль, ПАТ «Київобленерго» не погодило цей проект і він змінився, в результаті демонтована лінія перейшла в лінію, що залишилась по вул.. Чубинського. Технічно на нашому КТП 1497 ми можемо отримати резервне живлення. Можливо якщо будуть і цю лінію демонтувати, то можна буде отримати резервне живлення, або коли буде забудована та електрифікована земельна ділянка між вул. Березовою та вул. В. Чорновола ?

Електрики зайнялись роботами для пошуку пошкодження кабеля, а я поїхав у ВКБ, отримав лист на виведення в ремонт РП-41 та кабельної лінії, потім до начальника Броварського РП Сливи Ю.М., підписав цей лист, заніс його диспетчеру.

До РП-41 від підстанції «Алюмінієва» проходить 4.2 км. кабеля, пошкодження якого потрібно знайти. Прокладений сучасний, дорогий і надійний кабель із «сшитого» поліетилену, окремо іде кожна фаза, але фахівці знають, що шукати пошкодження на такому кабелі складніше, ніж на звичайному АБЛі.

Ще проблема, це траса проходження кабеля в місті і по прямій десь у полі,це різні по складності траси. Обладнання показало точно відстань від РП до місця пошкодження – 700 м. Але 700 метрів траси, яка ще має багато поворотів, та 700 м. кабелю по ній , це зовсім різні відстані. Ми викопали 5 чи 6 метрів траншеї, так кабелі мали поворот, прокладені змійкою і різну глибину .

Спочатку трасу прораховували кроками. Тоді викликали Віктора Безсмертного, компанія якого 7 років тому прокладала ці кабелі, який уточнив деталі проходження кабелю, і повідомив про місце перенесення кабелів, яке робила не його компанія.

Потім електрик поїхав в офіс і через Гугл прорахував ще раз довжину траси до пошкодження. В обід район пошкодження був визначений, і відразу я викликав ескаватор, щоб бути готовим почати розриття. Це також було проблемою, бо із трьох відомих мені ескаваторів, що працюють по безготівковому перерахунку, готовим до роботи виявився тільки один.

Але район пошкодження , це ще не місце пошкодження. Ескаватор стояв напоготові, а місце ніяк не могли визначити. Електрик використовував різні методи, прийшлося їздити на підстанцію «Алюмінієва» і звідти подавали якісь сигнали. Електрик виявив точку пошкодження біля 18 год. Надворі темніло і посилювався мороз. Якби в цей час на місці пошкодження було чоловік 20 із лопатами то можна було спробувати розпочати розриття. Викликати таку кількість людей я вже незміг через розрядженість мого телефона.

Якби на пару годин раніше було знайдене місце пошкодження, то можна було розпочати розриття і з меншою кількістю людей. Копати в темноті було дуже небезпечно, бо ми знали , що там проходить 24 кабелі, і точно тільки 6 без напруги 10 кВт. Можна було пошкодити інші кабелі, залишивши без напруги житлові квартали «Едем», «В шоколаді», «Лісовий квартал», «Зелений квартал» та магазини «Олді», «Епіцентр» і «Новус» та й нарватись на смертельну небезпеку при пошкодженні кабеля 10 кВт. Складності додавало, що ми вже знали що там лежать 24 муфти, і вони могли бути виведені вище до поверхні, ніж глибина залягання самого кабеля.

Та й сил у мене продовжувати роботи було небагато. Я 12 годин був на ногах, вирішуючи численні проблеми по усуненню пошкодження, перебуваючи під постійним телефонним тиском членів кооперативу, бо дуже пізно здогадався перевести телефон у беззвучний режим. Поснідав я тільки о 19 годині. Мої джинси по коліна були крижані. Кожен із Вас мав час підготувати альтернативне енергопостачання і опалення, чого не було у мене. Генератор у мене не завівся. Тому моя родина ночувала без світла і без води.

У четвер о 9 год. ранку ескаватор вже був на місці, почали під’їзжати з лопатами члени кооперативу і почали розриття. Складності роботи добавило те, що майже відразу від початку робіт, до нас під’їхала представник газ контори, і повідомила , що поруч проходить газопровід високого тиску, і намагалась зупинити наші роботи.

Розкопки тривали до 15 год., через те що більше половини грунту прийшлось викидати вручну, щоб не пошкодити 24 кабелі,що знаходяться в траншеї. Коли ми з членами кооперативу розкопували пошкоджений кабель, якісь два ідіота із нашого кооперативу вірвалися у мій будинок і почали від 85 річної бабусі вимагати світла. Знав би хто це, то подав би заяву у міліцію.

Розкопавши кабель встановили пошкодження на одній саме нашій муфті із 24, що були там, через перенесення проходження кабелю на тій ділянці. Була загроза, що ще одна муфта пошкоджена, тому відразу було закуплено ще 2 муфти, і завдяки члену кооперативу А. Аршинцю з Києва доставлені у м. Бровари. На щастя вони виявились непотрібні і будуть у нас для резерву.

На запитання , яке хвилює кожного «Коли буде електроенергія ?» , неможливо точно відповісти навіть на фінішному етапі робіт, тому що після монтування муфт, вони за допомогою лабораторії під напругою проходять випробування. І якщо муфта не витримує то потрібно шукати нові муфти, кусок кабелю. А це ще додатковий час, може й довгий, якщо ніде взяти муфту. Час від початку монтажу муфти, випробування лінії і запуску склав майже 4 години.

Після включення електроенергії моя робота по усуненню наслідків аварії на цьому не закінчилась. Надіюсь, що до середи її зроблю ?

Під час розкопування кабеля чув здивування деяких членів кооперативу, що 30 тонне авто привезло 3 тони піску. Ніхто ж не запропонував самостійно привезти цей пісок ? Якщо найняти менше авто, потрібно було віддати власну готівку 300-400 грн. тільки за доставку, і як це зробити, коли у мене в гаманці було лише 20 грн., а тут доставка склала 500-600 грн. по перерахунку , в кредит і замовив я його по телефону тракториста. Коли більшість нашого масиву без світла, то головне швидкість вирішення проблем, а не їх вартість. Усі роботи по усуненню пошкодження робилися без коштів, в кредит, на довірі. Потім ми виконали усі наші зобов’язання.

Нажаль у майбутньому ми не можемо застрахуватись від подібних аварій, навіть, коли буде і 2 живлення РП-41. Для якнайшвидшого підключення електроенергії потрібно, щоб більшість членів кооперативу діяли подібно до того, як А. Аршинець. Він у середу вранці під’їхав до РП-41 і запитав мене , чим може допомогти ? Я відповів, що поки що нічим, але як буде потреба я передзвоню. Після обіду виникла проблема у придбанні муфт. Я йому зателефонував, і він поїхав в Київ за ними і купив за власні кошти. Правда ,щоб він туди доїхав , я з великими труднощами передав йому 2 СМС із контактами куди їхати, бо телефон у мене зависав, через безліч вхідних дзвінків. У середу муфти були у мене. Також у четвер він ще раз привіз з Києва 2 муфти. За це йому велике ДЯКУЮ !

Відновлення електропостачання не могло відбутися без допомоги та роботи багатьох людей. Хочеться ПОДЯКУВАТИ :
• Заступнику Міського голови Андрєєву В.О. – за оперативне вирішення потрібних питань.
• Відділу капітального будівництва Броварської міської ради – за швидку підготовку 3 листів, необхідних для подолання аварії та ключі від РП-41.
• Начальнику Броварського РП ПАТ «Київобленерго» Сливі Ю.М. та працівникам, від яких не було затримок у вирішенні нашої проблеми.
• В.Безсмертному, який і в середу і в четвер приїздив на місце пошкодження.

З членів кооперативу у першу чергу хочеться ПОДЯКУВАТИ О. Батуревичу, який із запаленням легень, із 6 ранку середи майже 1,5 доби займався усуненням пошкодження, та його чудовим електрикам, які на морозі, в снігу знайшли і усунули це пошкодження.
Також дякую тим, хто допомагав розкопувати місце пошкодження , це :
• А. Коренєв , який взяв із собою тестя.
• Чоловіку І. Чорної Валерію, який з роботи, з Києва, прислав на допомогу 4-х робітників.
• К. Лавро, який приїхав разом із сусідом Р. Гончаром.
• С. Корнєву та А. Лузіку.

У мене є пропозиція, на правлінні кооперативу, яке планую відбудеться в суботу, цим членам кооперативу на 2-3 місяці скасувати плату за втрату електроенергії, яка розподілиться на членів кооперативу, що тільки дзвонили по телефону, заважаючи усувати пошкодження електромережі. На мою думку це буде справедливе рішення ?

Також на цьому правлінні будуть закріплені члени правління за кожним КТП.

Ще нагадаю кожному п.6.2 Статуту кооперативу .
Члени кооперативу зобов’язані :
- Брати участь у господарській діяльності кооперативу.
- Виконувати рішення загальних зборів та правління кооперативу.
Статут можна скачати тут :
http://apple-garden.at.ua/load/statut_virobnichogo_kooperativu_quot_jablunevij_sad_quot/1-1-0-4

Звичайно краще, щоб більше подібних ситуацій не було, але якщо вони будуть, то :

1. Після отримання від когось інформації про відключення електроенергії, я перевожу свій телефон у режим «тиші» і відповідатиму тільки на дзвінки членів правління та членів кооперативу з мого КТП. Можливо зможу відповісти на СМС, якщо буде така можливість.
2. Інші члени кооперативу зможуть отримати інформацію від членів правління, які закріплені за своїми КТП.
3. Хто матиме можливість і бажання допомогти, щоб швидше з’явилась електроенергія, той об’їзжає наші КТП, потім РП-41 і далі до підстанції «Алюмінієва», яка знаходиться біля заводу, що виробляє газоблоки «Стоунлайт» та пропонує свою допомогу. Коли з’явиться 2 живлення від підстанції «Металургійна», то вона знаходиться по дорозі до ПС «Алюмінієва» біля старої будівлі Поліклініки. Допомога може бути потрібна не тільки копати траншею, але потрібні можуть і водії , когось чи щось привести, або посторожити лабораторію, як було на усуненні цього пошкодження і т.д.

Надіюсь , що наступний раз бажаючих допомогти буде більше, і разом пошкодження усунемо швидше !
Категория: Мои статьи | Добавил: Юрій (16.02.2015)
Просмотров: 599 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 Юрій  
0
У випадку аварії на електромережі телефонувати тільки членам правління , відповідальним за Ваше КТП. Голова кооперативу відповідатиме тільки на дзвінки членів правління, і забудовників із КТП 1496.

РОЗПОДІЛ ЧЛЕНІВ ПРАВЛІННЯ КООПЕРАТИВУ ПО КТП ТУТ : http://apple-garden.at.ua/publ....-1-0-39

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
» Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 25

» Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • » Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz